Fiction and Fact
February 2, 2011 | 3:05 PM | 0 comments
ary ny aku strees gyler2 aa . kowg na twu ark npe ? lw ta na twu snyp2 jea k . y pnting aku na story jgk . aku mmg ske luah kn perasaan kt blog kesayangan aku ny . agk2 kau ta ske , kau blaa aa , jangan nak semak k . huh ! aku stress gyler2 aa nan bf aku ny . ary2 na buad aku angin . ape masalah dy aa aku pun ta twu . ape aku patot buad ek ? na bia kn ? cmpay ble2 pun ta selesai kn ? hmm . geram pnye pasal , aku off hp aku tu . nta kt mne aku cmpak hp ue pun aku ta twu . lnx aa sme hp aku ue . buad ape aku pky hp lw ta text cpe2 kn ? ape salah aku , aku pun ta twu . ishhhhh^^ sumpah ! aku tension gyler2 ! da mcm owg ta betul da aku ny .  err ~ kusot sial pale otak aku ! cm na pecah kn jea . yeah ! mlm td aku ta bule tydo sbb engt dy jea . nta npe aa , aku on9 cmpai kol3 , then off engt na tydo . err~ tp ta bulee tydo jgk . asyk ta benti engt dy jea . haisshh ! ^^ aku ta paam betul aa . npe la dy buad aku mcm tunggul kayu . npe dy jnji lw dy twu y dy ta bule tepati ? saket2 aku , aku snggup teman dy . tp dy abaikn aku mse aku sakett . hmm , lw aku maty , baru dy na sedar agk nye . perrh ! tension gyler bpk aa .^^ na jea clash , tp aku sayang dy . aku ta bulee edop tnpe dy oke ! sumpah ta bulee . tp cmpay ble aku nak hdapi sume ny ? aku penadd snad2 twu ta epul ? kau jgn la asyk na suoh aku jea jge pasaan kau . kau pkir la ckett pasaan aku ! aku sayang kau tahap ghaban beb , ta snggup aku na hilang kau , tp bule ta kau henti kn prngai ego kau ny ? panas baran kau too ? sakett doe aku na hadapi sume ny , *aku mnx maap sbb aku kasar nan kau last nyte . k bye2 . kau jge ar dry bek2 . :'(
*pa , enough for today k , don't break my heart again ,
*promise me , please ? i love you so much laaa .
*bby da penadd na gado2 ny , sumpah ! penadd !
*k laa alls , i gtg . na tydo , ta ckop tydo ny . huhu~ :((

tanpa dia , aku sunyi .
tanpa dia , aku sendiri .
jiwa ku kosong , terasa sepi .
suka duka , tawe ceria , 
tangis hiba hanya bersama si dia .
kehadirannye , mengukirkan seribu kemanisan senyuman d'bibir .
setiap saat , jantung ku berdetak , ketika dy ade d'samping ku ,
i love you so much saiful ! !




Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>