Fiction and Fact
ary y memenatkn but menggembirakn !
February 4, 2011 | 12:19 PM | 0 comments
smlm aku balik kg , pg-2 agy mkck aku call suo dtg sne , mama ckp ptg-2 t itew balik sne k . oke ! then sblum alek kg , mama ajak p blnje kt econsave . aku punn ekot jea laa . penadd weyh beli itu ini , aku ny jadi mangse bawak troli aww . huh ! beratt pulakk too . mama aku ny , dy syok-2 p amek barang y dy na beli , aku ny tertinggal kt belakang dgn tolak troli y berat n penuh nan barang ue , sumpah ! aku geram weyhh . adek aku ta bulee arap . tp tape aku saba-2 . last2 aku pnggil mama aku , aku suruh dy tolakk .penadd . wee~ then da amek barang-2 , mama tnye , ta na jajan ke ? sepantas kilat aku jawab nak-2 ! mama aku pun suruh p la plih jajan ape . pning weyh na amek jajan ape laa ekk . waaa^^aku terpandang coklat kesukaan aku . ape agy ,teroz amek .huhu ~then aku punn gerak balik kg .
pcx sblom balik kg .

yeah ! cmpay nye aku kt kg , nmpk adek-2 sdare aku nga men badmintoon , waa dowg nmpk aku jea teroz datang kt aku , mcm da bpe lme ta jmpe jea . mklum laa aku ny kn akk y ske melayan dowg . uhu ~ aku cmpay aku salam mkck aku y no due nga sebok kemas warung . ha , skly aku da cte pasal kg aku ny , aku na promote cket laa , dtang laa mkn kt warung BONDA milik nenek aku .waa~promote nmpk , huhu ~ warung ue bkk pkol6ptg cmpay mlm . jum dtg ramy-2 . aha , dlu aku slalu tlg nnek aku time-2 cuti skula , tapi skng da jarang laa na tydo kg .ta twu nape , huhu ~ setibanye aku kt kg , mkck aku ckp kau na mkn , p la buad ape-2 . yeah ! asal aku dtg jea mzty dpt mkn free . kebetulan smlm menu speacialnye LAKSA JOHOR !mknan kesukaan aku jgk too , ape agy mama aku p buad , aku bedall . lpz ue aku souh pkck aku buad kn roti canai kosong satu , ta mcm melantak pulakk kn aku ny . uhu ~ air pulakk aku suo mkck aku y no 3 buad . aku mnx air NESLO ais , mcm raje aku kt kg . na mkn ape ckp jea nty ade la y tukang buad . lepas da ciap mkn da na maghrib , aku punn masuk dlm uma nnek aku y besaa ue , lpk2 nan adek-2 sdare aku ny . busan-2 aku punn p bilik mkck aku nan adek sdare aku y paling aku rapat , ape agy snap laa kje nye . bhahaha ~ best weyhh buli budak-2 kecik ue , ske-3 . ta lme ue ank pkck aku balik , yeah ! aadek sdare kesayangan aku laa , cpe agy lw bkn HAZIQ DANIAL n HUSNA DAFINA . comel gyler weyh adek bradik ny . na tgk pcx dy ? nty aku letak k . huhu ~ wlwpun smlm ary y memenat kn , aku heppy gylerr laa lyn si MACHA thats ank mkck aku y no 3 . ske ngolok aku ta abes-2 . yeah ! ta lme ue mama pnggil ,jum balik . alamak weyh ! ta puaz jmpe haziq nan nana . tp tape ary ny akk aku balik , aku dpt jmpe dowg agy . heee ~
snap with aisyah^^mokk !

abg^^adek . comel ta ?

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>