Fiction and Fact
the day of the date ♥♥♥ 5/02/2011
February 13, 2011 | 10:04 PM | 0 comments
heyoo sume ! act aku da lme ta update blog ny . bz memnjang ta sempat nk update . hha ~ oke la buddies , tajok aku ny mnjdikn memori terindah n ta kn aku lupekn seumo edop aku . mzty kowg sume tertnye-2 kn npe nan tarikh ny ? oke aku story . tarikh ny adlh tarikh aku bersme fmly aku n my lover boy p mndi-2 kt BP , aww , aww . mama n abah , tenkiu coz bg sye ajk bf kesayangan sye ny ekot sme . waa ~ nmpknye fmly da restu hbgn aku nan dy . hehe ^^ act , aku epy gyler vavi la weyh . aku bngun awal pg utk amek sayang aku kt uma dy . hoho , y aku geram , aku late cket bngun n aku ta sadar pun akk aku anta mct . ahaha ~ kak kau sngal doe , stu uma pun kau nk anta mct ! mengong aa . mne la aku sadar kau anta mct . ngee ~ ta lme lepas akk aku anta mct , dy kua bilik then terkam mke aku suoh bngun . perrhh ! ta mcm terkejot pulakk aku kn plus sakett pulakk ue . aku punn teros bngun . pz ue akk aku ue bebel ape aa . yeah ! aku kejot bf aku bngun , waa^^skly call jea teros bngun . excited laa tuh kn sayang ? hoho- da bngun ue , aku kemas tmpt tydo n p mndy sbb nk p amek sayang aku .yapp aku pky simple gyler-2 sbb juzt nk amek sayang aku jea dulu belom nk gerak p BP agy . ahakss ~ mse otw nk p amek sayang aku ue , aku text dy y aku da nk cmpai . sayang , kau mmg lembab laa . lme jgk aku tggu depan uma , tp kau ta kua-2 . da la pg-2 p uma kau . uhu ~ lepass da amek sayang aku , aku pun alik umaa . mse kt uma , aku kne tlg mama prepair mcm-2 before bertolak . *rajin kn awek kau ny sayang ? haha ! ble nga sebok-2 tlg mama kt dapur , akk aku ckp weyh p la layan bf kau ue , kesian dy . grr ~ aku nk tlg mama la .ishh ! jp agy aku lyn dy aaa . ble da siap tlg mama , aku pun buad kn sayang aku air . *surry sayang lw ta sedapp ! ahaks ~ oke lepas ue sume da siap-2 nk bertolak , aku n sayang aku nek kete akk aku . best weyh ! sepanjang perjalanan , sayang aku ta berhenti-2 say "iloveyoubby" aku pun sme jea mcm dy . kau mmg betul-2 sayang aku kn ? aku punn sayang kau ! wee^^aku mnje-2 nan dy slme stu ary tuu .wee^^ble da cmpay jea kt BP tmpt y d'tuju , itew owg mkn dulu then baru msok tmpt ue . yeah ! excited snad-2 .aku asyk berkepit jea nan sayang aku . hee ~ mmg epy gyler la weyh . date nan sayang aku n family aku skly . wow ! aku pun ta cye y mama aku bg bf aku ekott . hee^^teruja gituu . aw , aw . sayang , kau da buad aku epy spnjg itew jmpe ue . tenkiu yee ! stu ary itew jmpe kn ?tp aku still ta puaz n still rindu kau ! kau hug n kiss aku bnyk kly .yee aku twu kau ta na hilang aku , n aku pun ta na hilang kau ! aku n fmly aku mndi puaz-2 . lme jgk la itew owg berendam dlm air too . perrh ~sejok weyhh . hha^^tp tape y pnting ary y best n epy . oke guys , tbe mse nye utk bersih kn dry utk pulang .after that , itew owg pun p tmpt kete n mkn before balik . waaa^^aku mkn ayam goreng jea sbb kenyang . ahaha ~yeah ! we going back home sayang . mmg penadd weyh plus ngantok plus pning pale . nsib bek sayang aku ade , dy plok aku kuad-2 . aw , aw best sayang plok kuad-2 ! hoho- aku rse gntok gyler then aku pun letak pale aku kt bahu dy n plok dy kuad-2 cmpay aku tertydo . wee^^sweet kn ? hakhak -da nk cmpai uma baru aku bngun .yess akk aku alik uma dulu baru anta bf aku balik .ske-3 bule la aku on9 nan bf aku . cmpay jea uma da mayeb . aku ngok mama n abh sume da lepakk n tydo . akk aku pulakk nan laky dy pun da tydo kt bilik . so tggl aa aku bf aku n adek aku kt hall uma ue , aku ngadu kt sayang aku y pale aku pning gyler-2 . dy pun nan bek aty nye , pcit kn pale aku . wee^^tenkiu sayang !loveyousomuch laa !ehe- oke done ! akk aku bngun n ckp nk balik JB . yeah ! aku pun kjot mama . huh ! sayang aku nk balik ? err ~ :( na nges weyh . lw bule aku nk dy sntiase nan aku . ape bule buad kn , mk dy pun asyk cll jea ble nk alik . mkck a.k.a mk mertua ku , jgn risau laa ank mkck ta lari mne . hha ! next , akk aku salam mama n abah begitu jgk bf aku . aku pun kua dpn uma , salam akk aku n abg ipar aku ta lpe jgk sayang aku . yeah ! cdeyh beb . tp aku cover laa sbb mama ade kt situ . lastly , bbye sayang ! *air mte nk mngalir tp aku tahan jea . bhahaha ~

p/s :: bawah ny pcx-2 aku n sayang aku mse kt BP . yeah ! besttt !
mse baru cmpay . hha ~
da nk balik . lw kowg nk ngok bnyk agy .
ngok kt FB aku k . wee^^
p/s :: rindu syang aku (bubu)



Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>