Fiction and Fact
kerane ego , aku menyesal ! :(
February 3, 2011 | 2:01 AM | 0 comments
tajuk aku hari nie , mcm kt youtube kn ? ha , so whteva la oke . aku buad tajuk ny sbb aku rasa bersalah giler kt epul , dy la llky y paling bek aku penah jumpe , tp d'sbb kn ego aku , aku hampir kehilangan dy . dy call aku berkaly2 tp aku ta ankt , aku ta twu aa npe aku ta na aknt call dy ue . yeah ! last2 aku ankt jgk cll dy ue . na twu dy ckp ape ? oke aku btw .

epul :: npe ny ?
aku :: hmm . nak ape .
epul :: mara agy ke ?
aku :: pape aa , bye . *terus letak 

kejam kn aku ny ? dy pnye la excited call aku bnyk kly , tp aku ta ankt . da ankt aku ckp nan dy mcm na ta na . sakett aty beb , too y aku jd mcm ny . then dy call agy , ade laa dlm 5kly . y last bru aku ankt . na twu jgk ke ape aku ckp kt dye ? oke la aku btw agy ,

epul :: nape ny ?
aku :: nk ape agy ?
epul :: sorry laa .
aku :: hmm , *diam jea
epul :: tape laa . hurm , sorry ggu . bye . assalamualaikum .
(dy terus letak )

amek kau aien , kn dy da buad ego dy pulakk^^ . ta lme ue aku mct dy . err ~ ade la ayat2 sial aku kua kt dy . aku mmg degil doe , da buad slh bkn na mnx maap kn ? tp aku maki dy agy . waa~ jahat kn aku ny ? well , aku ny mmg ta bulee ngok owg buad silap nan aku , mmg la aku angin . wee~^^da mct2 ue , aku da maki dy puaz2 ttbe dy mara aku balek .dy ckp cm ny

epul :: orang balik , baru nk epy2 nan awak tapi awak masih mara orang agy 
          orang balik da la lmbt ,lpz ue orang kne maki,,kne mara..hmmmmm
aku :: hmmm ,ouh , surry .. 

cm ue jea kn aku jwb . mcm tade perasaan kn ? pdhl aku ny na mnges , dy ade ckp na tinggal kn aku .perrh~ melilir air mte aku ny . after that aku mct mcm bease , tp dy mct mcm na ta na jea , dlm aty na mara . tp tape , aku saba . aku try berbaik nan dy oke ^^ aku sayang dy tahap ghaban doe , sumpah ! aku takot kehilangan dy . mse dy ckp jea suoh jge dry bek2 , air mate aku jatuh berjurai2 . mara mmg mara , tp ouh gosh ! ta sanggup aku untuk lepas kn dy . tp aku pelik laa , npe dy ta mara aku balik lepas aku da maki hamun dy? dy juzt ckp , awak nak ckp ape , awak ckp la . sye trme , awak maki la sye puaz2" see, bek kn dy ? dy terlalu baik untuk aku . kkdg aku rase aku tak layak untuk dy . ape2 pun na buad mcm mne kn da terlampau sayang . hey2 , mse dy call aku , suare dy mcm owg mnges . waa ~ nges takot hilang aku la tu . yeah ! ape2 punn semangat aku da kembali cket . aku ta bulee terlalu ego ryte ? aku ta na sbb ego aku , aku terpakse hilang dy , weyhh , aku sayang dy oke ! menyesal weyh ape y aku da buad kt dy ny butt dy still na kt aku . huh ! ade ke laky y mcm dy skng ny ? ssh weyh na jmpe . grr~ aku punn da mle mrepek , sbb aku nga kusott . k la weyh tengs sudi bce k . too haters :: p jahanam sme kau !

*bby mnx maap sayang !

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>