Fiction and Fact
ujian mcm bkn ujian !
February 16, 2011 | 5:22 PM | 0 comments
assalamualaikum sumee ! i'm back again . wee^^ ttbe aku rse rajin pulakk nk update blog tercinta aku ny . haha ~ ary ny ary y epy gyler brsme kawan-2 aku . elly , pypa , pyqa , ecah n tyraa . why aku epy nan dowg ? coz , dowg ny tyme ujian punn , dowg buad mcm blaja bease . mmg gyler-3 dowg ny termasok aku skly . first exam sejarah : ta dpt nk meniru snad laa sbb ckgu y jge ue mcm sial ckett . wee^^ then exam bhse inggeris , bdk-2 ny bule harap kn aku jea .*kunun pndai bi laa tuh ! mmg aku pndai bi , tp ta la pndai snad . sblom start jwb agy dowg da ckp , >ha , aien . bg itew owg jwpn , kau kn pndai ! < huhu ~ aik ? aku pulakk y kne , oke-2 aku bg laa . mse nga jwb ny , masing-2 tggu jwpn dr aku . ta saba-2 dowg ny . oke done ! lepas ue aku jwb bhgian B kudd , pnye la senang , crik jea jwpn kt gamba && article y dy bg . too pun dowg ade y ta bule jwb . heee ~da sttle bhgian B , kt bhgian C kudd y kne buad summary . huh ! susah weyh ! aku nan budak-2 aku pun komplot ta ya jwb soklan ue , mmg rugi beb ! 15 marks pulakk ue ! aku nk buad tp mse tggl cket jea , kompem ta sempat kn , so aku pun amewk kptusan ta nk buad . y klaka nye , c mbe aku elly ny bule pulak dy tlis kt ruang jwpn summary ue mcm ny "saye belum belajar lah teacher , mcm mne saye nk jawab !" terbaik kn ? wee^^ oke tyme utk rehat ! after naik rehat , exam subjek pen.islam . start exam kol 11.10 , so aku nan budak-2 aku dok stu group kunun-2 nk study , tp len jd nye . gossip n ngok budak laki buad perangai kt blkng . ==' sumpah ! aku penadd doe ketawe jea nan dowg ny . nk pecah perott aku ny ! -.- ktawe pnye la ktawe , stu hape pun ta masok otak . wee^^ ape agy mse jwb soklan , aku jln kn tugas mcm biasa laaa , amek buku nota y aku beli kt ckgu , letak dlm beg . lepas ue , beg aku ue aku letak kt bwh meja . yeah ! buad job aa ape agy , kowg mzty twu kn job ape . MENIRU laa ape agy . heee^^budak BAIK kn aku ny ? baik la sanad ! huhu` >.< tbe mse nye utk exam BM , wow ! kertas due beb . kne buad karangan berpandu . susah laa jgk , mule-2 tade idea . ble idea da dtg , merepek laa jd nye . ==' aku hope sesanad karangan aku ue logik ! wee^^ aku ske mse exam BM ny , sbb aku nan bdk-2 aku bule bincang mcm mne na buad ayat , bg idea . hoho --' mmg best aa , ckgu y jge too pun ta bule nk ckp ape , ble dy suoh snyp , itew owg bising balik . heee~ ==' ckgu ta mau mara-2 yee . nty cepadd tua ! ahakkss ~ ble da syok-2 buad karangan , itew owg ta engt pun y ade bhgian lain , agy 10mnit mse nk tamat , pnye laa kelam kabut . masing-2 sebok tnye nk bina ayat laa ape laa . last-2 sempurna jgk kami pnye jawapan ! oke done ! ==' ckgu pun suoh kutip kertas soklan . wee^^ ujian tp mcm bkn ujian , siap bule ngok buku , bincang ! ahahaha ~

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>