Fiction and Fact
sukan MSSD !
March 31, 2011 | 7:55 PM | 0 comments
oke laa ! aku penadd bule tak ? penad ?
 buad ape penad ? bukan aku sukan pun kan .
na twu tak aku penad buad ape ? penad melontar kan suare utk bagi sokongan kATLET-2 skula aku .
 fuyoo ! sakett siiak tekak aku ,da na terKELUAR da anak tekak ny.
 kiteowg na lawan skuad sokongan skula SDAHA but tak bule laa , 
mane tak nydowg pkai gendang n nyanyi-2 . kiteowg ? 
gne SUARA y HALUS ny jea . hee Xpergghh ! 
gempak tak gempak laa kan skula SDAHA pnye skuad .
lw kowg p kn ,mztykowg pun terikut sme join skuad dowg . HAHA !
ehh ,da-2 balik ke topic asal ! aku nan kawan-2 pun sorak pnye sorak utk pasukaskula aku .
 menjerit kuad-2 bia ATLET skula bersemangat ! 
hee XD sumpah weyh !hilang suare aku y comel ny . *perasan sekejap . haha ~
 tak sia-2 weyh aku nankawan-2 terjerit-2 . 
akhirnye skula itew owg dapat tempat kedua dlm acara 4X400meter ! hebatt tak ? 
lw tak da JUARA tww ,but mbe aku tuh da kepenatan .wink^^wink^^ 
cikgu-2 hampir mnges coz sula kiteowg baru dpt stu pingat ,masoacara 4X400 meter baru due pingat . 
cdeyh tak cdeyh laa kan . HAHA !





Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>