Fiction and Fact
i'm sick -.-"
April 17, 2011 | 3:43 PM | 1 comments
Assalamualaikum .

i'm sick laa ! 

hurmm . mcm ny laa keadaan aku sekarang . -.-"
huh ! menahan saket dade y teramat sanad . =="
susah utk aku bernafas :'( terseksa edop aku !
kenapa ? kenapa sume ny jd kt aku ?
ape salah aku ? tell me please ! 
awakk ! saya saket sbb awak ! saya sayangg awak .
saya need awak ! sesak dade saya tnpa awak .
awak twu tak awak ? tolong laa . jgn buad saya mcm ny :'(




wuaaarggghhh ! saya mnges kerana awak .
tp kenapa awak buad ignore jea ?
selame ny air mte saya mngalir sbb awak .
and untuk awak . bukan untuk yang lain awak .
saya rinduu awak . :'( awakk . datang laa 
pada saya balikk . saya sentiasa tggu awak .
hati saya untuk awak . CINTA saya pun untuk awak .
awak , jgn laa pegi mcm tuh jea awak .
saya NEED awak! saya dah penad na mnges .
tp , lw saya tahan . makin saket awak . 
saya hope , awak bce coretan ny y saya buad .
KHAS untuk awak (MOHD SAIFUL NAZIM)


awak ! saya tak bule bernafas . kalau awak takde
dalam hidup saya . hidup saya tak bermakna kalau
awak takde . awak la tempat saya bernafas .
awak udara saya . awak bagi saya oxygen 
untuk teruskan hidup y penuh liku ny .
hanya ALLAH jea y twu . betapa sesak ny nafas saya .
ble awak takde di sampng saya . :'( 
saya rinduu saat-2 indah kita awak .
saya nak sanad sume tuh terjadi lagii . rasa BAHAGIA sanad awak .
saya tunggu awak sampai ble-2 . tak kan ade y berubah untuk awak .
saya JANJI . saya akan buad awak BAHAGIA lagii . :'(


awakk ! saya sunyi tnpe awakk . 
hati saya tak tentu arahh tnpa awak .
kenapa awak pergi dari hidup saya ?
kenapa awaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkk !
saya tak berdaya agy awakkkkk !
saya na awakkkkkkkkkkkkkk !
ONLY awakkkkkkkk jea twu tak ?
ya ALLAH . kembalikan la dy pd aku :'(
aku sayangg kan dy ya ALLAH .
hurmm . bagi laa aku kekuatan utk hadapi sume ny .


P/S : awak ! I LOVE YOU so much ! -.-"
khas buad : MOHD SAIFUL NAZIM :'(



Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>