Fiction and Fact
maaf kan saya
April 20, 2011 | 10:03 PM | 0 comments
Assalamualaikum .

hey peeps ! ary ny cer story pcl ape y aien da buad 
dekat sayangg aien . kesian gyler kt dy bule tak ? -.-"
oke mula-2 nye mcm ny . pg td before p skula .
aien text nan cik epul , mang tuh rutin harian itew owg laa kan .
ttbe dy text mcm ny . 

dia : bby (animation cdeyh)
aien : kenapa ny ? -.-"
dia : pale pa pening gyler babeng ny .
aien : hmm , habes ue , oke tak ?
dia : pa tak larat na bgn la sayang .
aien : habes ue tak skulaa la ea ?
dia : tak laa . surry tw sayang .
aien : hmm , sorang-2 agy bby ary ny .
dia : tak kan laa nak pa skula nan mcm ny .
aien : hmm . ouhhh .
dia : kenapa ny ? hurm .
aien : k aa bye . takde mood .
dia : ermm .
aien : nak ape ?
dia : ermmmmmmmmmmm 
aien : da laa lnx kau laa na skula kea tak .
aku nak ptoz ! aku peduli ape .
lw kau tak nak ptoz ,kau skulaa aa .
dia : hurmm .
aien : cket pun kau tak na berkorban untuk aku .
saket mcm mne skaly pun , aku skulaa .
sbb ape ? DEMI KAU !

lepas jea , anta mct last tuh , aien teros p skulaa .
nan mke y masam+takde mood . p laa skulaa .
mse kt atas mtow , air mte mula melilir . oh GOD !
sampai kt skulaa . nmpk kazen dy . NADIA .
aku pun tnye laa nadia . bf aku tak skula kea .
dy ckp tak . fuhh ! na nges doe . kesian dy .

after perhimpunan , naik kelas . time ue subjek MATH .
ouh no man ! i cannot FOCUS ! urgghh ! -.-"
risau kan dy bule tak ? serius ! aty tak tenang time tuhh .
mnges tak benti . haiyoo ! Ape Pun Tak Bule .
then mbe aien tnye .

"kau npe ien ? cbe cer story ."

then , aien pun cer story laa kt dowg sume .
huh ! melilir air mte tak benti-2 tww .
da la nga cdeyh+risau kan si cik Epul tuh .
pz ue bule pulakk mbe aien sowg ny ckp mcm ny 

"haa , da tak lme laa tuh"

perhh ! berderau telinge aien ny .  T___T
ble da tgk aien nges mcm ue . si mbe aien y ckp mcm ue td .
ckp mcm ny lak .

"aku lom habes ckp . tak lme agy p hospital la tuh"

ehh , T (bukan nme sebenar) kau mang ske kan buad aku mcm ny .
ske dengki and takud-2 kan aku time aku nga mcm ue ,
What The Sial laa kan . HAHA ! xD
2jam lbeyh tw aien nges kt skulaa . mse sains and rehat .
then , ttbe rse aty da tenang , so da happy da time ue .




balik jea uma , terus text dy and mnx maap .
ALLHAMDULILLAH ! dy maap kan aien .
actually , aien risau jgk , lw dy tak maap kan aien .
huhu^^ akher nye dy maap kan jgkk .


P/S : lw laa aien stu uma nan dy , aien akan masak kan dy bubur ayam speacial untuk dy , suap kan dy . and sume laa untuk dy . aien akan jge dy sampai dy BAIK . insya'allah , lw takde halangan . hubungan kami akan kekal cmpai ble-2 . AMINN . doa kan aien yee :) I'M SURRY ye MOHD SAIFUL NAZIM . i LOVE you ketad-2 ! hee :D


Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>