Fiction and Fact
kesengalan xD
July 6, 2011 | 8:30 PM | 0 comments

HAPPY-2 ! haha xD ary ny kt skulaa tak blaja langsung tww .
dr pagi sampai balikk . mmg best laa even ary ny ramai y tade dalam kelas .
tp  MWC tetap the BEST laa . haha xD
kita buad harok dalam kelas kan ? tak bule blaa time AZIZ dpt give request
dr SECRET ADMIRE dy , jeles tak jeles laa kan awek dy elly . give request
y AZIZ dpt COKLAT . banyak laa kann coklat nye , tp budak-2 laky kebas dlu .
then budak-2 perempuan mcm orang ape da tgk budak-2 tuh makann .
at last aku dpt jugak ! HAHA ! but kesian laa kt elly , bf dy ta bg langsung kt dy .
ble da buhsan-2 , aku pun nyanyi laa #mmg rutin harian aku laa menyanyi ny ,
lagu MENGUSUNG RINDU . pz ue si elly pun sambung nyanyi . then nta kenpa
ttbe muncul idea GILER aku , tukar lirik lagu ue . aku elly , tyra , ubah laa lagu tuh 
menjadi tajuk KEMPUNAN COKLAT . HAHA ! semua ue sbb si elly kempunan
nak makan coklat y bf dy dpt . malangnyee coklat tuh da habess laa pulakk . HAHA !
oke da ta twu na ckp ape , lets nyanyi ikot lirik kt bawah ny . teheee xD

sakit hati , sakit sekali pabila coklat itu tidak kau beri ,
sayu hati , sayu sekali melihat engkau makan coklat .
rasa terkilan , coklat y ku idam telah engkau telan .
kau yang kenyang , aku yang kempunan .
kalau tahu kempunan begini , tidak aku berdiam diri .
sungguh kempunan , coklat itu telah kau habis kann .
haha ! amacam ? baik tak ? actually aku da banyak ubah , sbb mse aku nyanyi
lirik ue kita orang tukar secara SPONTAN . haha xD kita orang gelakk besar .
mmg tak bule blaa , then lepas nyanyi mcm-2 lagu , aku pun ajk budak-2 turun
pegy bilik seni sbb mase last mase seni . but budak-2 ny leceh aa ckp lmbt cket .
tggl laa group aku and a few budak cina and akim bf pypa . si elly and si akim ny
pegy conteng papan hitam .  elly laa start dulu , lukis pemandangan , then si malaun 
akim tuhh pun datang . dorang pun lukis laa kann , nga syok-2 lukis bule pulak
si akim lukis bnde lucah , mcm siott jea ! mmg penad aa gelakk , da makin mencarut
budak-2 ny lukis . then aku pun join laa lukis , tambah-2 bnde y tak baik ! ceettt xD
tak aa terok snad . hoho :D bilaa da penad lukis #aku ta twu laa bpe kaly budak-2 ny
padam lukis padam lukis . yang penting mmg aku laa orang palik KUAT gelakk . 
budak-2 aku punn gelakk habes aa tgk gelagat mamat and minah ue , mmg mcm siot !

P/S : aku post cter ny punn gelak sendiri sbb tak bule lupaa ape y jd
kt skulaa . hee xD hopefully lain hari dpt happy-2 mcm hari ny . oke bye :)

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>