Fiction and Fact
sweet memories :D
July 28, 2011 | 2:40 PM | 0 comments

semalam 27/07/2011 aku date dengan SUPERHERO aku . haha mmg best laa siak !
rinduu pun da terubat cket . hihi ^^ happy sangat-2 sbb dpt meet dy . wohaa xD 
actually , aku lari dr gerai semata-2 na pegy jmpe dy . hoho xD dy pun asyik na merajok
jea lw aku tak pegy jmpe dy , so terpaksa laa tinggal kan gerai . semalam masa meet dy 
penad aku berlari -.-' haha kita orang gadogado sayang , mmg best sangat ! hihi ^^
sampai semua mbe-2 aku cakap , SWEET ! errr -.-" SWEET kea ? ee tlg aa , haha xD
aku kne buli dengan dy and dy kne buli dengan aku . HAHA ! suka-2 . c(:
serius ! aku mmg happy gyler semalam but malam tuh aku gado cket dengan dy ,
salah aku sbb simpan gamba lelaki lain . oh NO ! mbe jea sayang :D 
#dah padam dah pcx nye demi dy yang aku SAYANG :D

hari ny 28/07/2011 aku date agy dengan dy . HAHA ! tak ckop satu hari
mesti kne dua hari . almaklum laa da setahun tak jmpe , ceettt ! setahun laa sangat kan .
hari ny pun best jugak sbb dy beli kan aku makanan . HAHA ! he is sweet right ?
but aku makan cket jea makanan yang dy beli kan tuh , sbb time tuh tengah
takde selera na makan . hihi ^^ surry mushuk ! and and hari ny dy kne BULI lagi
haha suka nye ble dy bahagia ;D tenang hati ble tgk dy bahagia . hoho iloveyou .
td aku asyik kne kan dy dengan PEREMPUAN yang gyler kan dy dulu . hihi
angin dy . aww suka tgk muka dy mara chumel ! #dy tak pandai mara lw
aku tenung mata dy . he would smile :D aku tak kan lupa kan hari BAHAGIA
aku dengan dy . bukan selalu dpt happy-2 dengan yang tersayang .
even kita orang gado , kita orang tetap akan ceria <3 >.<
he has stolen my heart ! ohgeee ! dy sangat-2 baik and romantik and SWEET .
papa ghemok ! imishyousobadly :( na meet lagi tw esok ? iloveyousomuchie laa .
tomorrow bby tuju kan lagu untuk papa tww . HAHA ! #ghedik c(:

p/s : tadi dy saun budak perempuan form 3 . HAHA ! dy ckp ishhh GHEDIK ! *sambil geleng kepala .
haha ! tak baik betol aa dy tuhh . 


Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>