Fiction and Fact
3years
August 25, 2011 | 2:35 PM | 1 comments

22/08/2008 adalah merupakan tarikh anniversary aku and BF aku . so pada 22/08/2011 cukup 3tahun aku berchenta chenta dengan dy . yeah ! sumpah aku happy gegilaaaa dengan dy , atototo dy shuittttttt gegilaa bule takk ? hihi xD romantik pun ade jugak tww , aww-3 . then masa malam sebelom 22/08 tuh , aku text-ing dengan dy , wohaa ! dy banyakk buat aku gelakk . and then tepat jea kol 12.00 dy call aku . wahh ! suara dy , manja gegilaaaa >< oke rinduuu dengan suara tuh .

aku sayang gegilaa dekat kau oke ! #sejak bila aku guna ayat GEGILA ny ? haha xD bak kata MWC , abaikannnn :D serius aku happy snad-2 , even dy pernah buat aku nangis mcm orang maty laky --" hikhokk . hmm aku tak pernah sayang lelaki mcm mne aku sayang dy , perghh ! dy lain bebenor .

ku berikan cintaku juga sayang ku , percaya padaku , ku kan menjaga mu hingga akhir waktu menjemput ku . #haha lagu tuh dy slalu nyanyi untuk aku aww <3 ehh lupaa pulakk , allhamdulillah ! sku bersyukur sangat-2 pada allah , sbb meskipun dy bg aku ujian and dugaan y kadang-2 susah or berat untuk dijalani , tp dengan adenye kesabaran dalam diri kita orang , hubungan ny masih kekal . and aku harapp sangat-2 , hubungan ny akan kekal selama-lama nye . AMINN ! doa kan kita orang oke :D

yang aku tak bule lupaa , time dy mintak maaf gegilaa kt aku . TERHARU doe :') nvm laa kann , sbb setiap manusia buat kesilapan . NOBODY PERFECT in this world , so aku tak kesah snad la . hee :D oke laa aku tak twu nak taip ape lagii , kang aku merepek dah susah dahh . HEHE :D papa-2 ILOVEYOUUUUUUUUU . muah-2 banyak-2 :* ngehngehngeh . oke byee .


P/S : papa , janji ea jangan tinggal kan bby #ghediknye ! haha xD iloveyou oke .

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>