Fiction and Fact
buka luar with MWC
August 26, 2011 | 2:47 PM | 0 comments
semalam 25/08/2011 , aku buka luar with my geng MWC . even kita orang just berLIMA jea but happening gegilaa laaa . firstly aku and mbe aku ecah datang awal , kol6 gitu aa . sbb ecah naik aku , then si lynda ny aku engt dy da smpai . rupanye tak lagii sbb dy gerak awal ! so aku and ecah pun tggu laaa si lynda ny , tggu pnye tggu tak muncul-2 . then kita orang call dy , dy kate ON THE WAY :) oke tape . terus tggu agy , tak smpai-2 mcm jaoh gegila CHICKEN DELIGHT tuh . after that , ecah call elly . elly ckp baru gerak tuh pun same jugak tak muncul-2 , sakit aty saket jiwa tggu dorangg . but nvm laaaa aku and ecah dengan penuh kesabaran tggu dorangg , da mcm orang ape daa kita orang bedua berdiri kt depan tuhh . grrrrrrrrr --" hampir satu jam jugak laa aku tggu . ehh siall laa korang , HAHA ! janji KELING doe ><

ouhh yaa lupaa , mbe aku agy sorang adah dy dtg lambat sbb dy ekot bapak dy pegy keje then ade roadblock laa ape laa . so aku tak kesahh , lebih kurangg kol7.30 adah smpai . haa aku mmg tabik aa dengan adah ny , sebab ? sebab dy ckp lagi setengah jam dy smpai , setengah jam tepat laa dy smpai . HAHA !

aku , elly , ecah and lynda masok CHICKEN DELIGHT then order . kita orang order NASI LEMAK AYAM . perghhhhhhhh ! sedapp deyyy :D ble makanan da smpai , masing-2 tak bule tahan dengan bau makanan tuhh . jyeahh ! kesabaran mmg diperlukan time tuh :) after that tggu waktu buka . masing-2 pandang orang kanan kiri depan belakang sbb nak twu da buka ke belom . mmg sengal gegilaa laa time tuhh :D haha !

lepas makan ape semua plus gossip-2 cket . elly pun mulaa laa otak gilaaaaaa dy . buat HAROK kt dalam tuhh . mmg penad gegilaa aa gelakk ! da mcm orang ape da . hihi :D #kami muka slumber ! lame jugak laa kita orang stay kt CD ue , sbb tggu adah smpai . then tggu adah makan lagii . smpai abang y kerja kt dalam tuh ckp , "ehh da nak balik kea ? tak payah la balik , dok jea dalam ny" HAHA ! perli nmpakk ? #teros blaa xD

hmm kita orang teros gerak sebelah HOOVER . time gerak ue , aku terpijak ape ntaa nak jatuh aww malu pun ade jugak . but buat muka slumber :D haha then smpai kt sebelah hoover tuhh si elly terlanggar songkok ade pakcik tuh jual . nasib tak jatuh , haiyaaa bikin MALU saja ouhh O.o
mase kt kedai kasut tuh si elly try mcm-2 kasut . mmg bengong laa otak dy ! haha

lepas lepas lepas ueee kita orang teros gerak pegy YSL :D smpai jea teros crik G-SHOCK sbb adah nak belanja aku :D yahooooooooooo<3 perghh ! rambang biji mata aku nak pilih mana satu , at last dapat jugak xD ble da beli G-SHOCK , TENGS ADAH ! kita orang terus naik atas , pegy crik KEMEJA untuk BF aku . haha pening jugak time tuhh nak pilih and and pusing-2 dalam kedai tuhhh and and dapat punnn . seterusnye turun bawah crik SHAWL hmm tp tak jumpaa . leceh laa budak-2 ny ,

sekali lagii aku , elly , ecah buat harok kt YSL :D dengan akak-2 y jual tudung ue . mmg peramah laa di buat nyee . atoto xD actually aku penad gegilaa aww melayan kerenah budak-2 ny , tp sbb kan sayang dorangg layan kan jea . hihi ^^ oke laa penad tangan menaip :D #banyak pcx kita orang snap , lw nak tgk add mbe aku MAWAR BERDURI pcx-2 ue sume kt album dy :D oke byee .

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>