Fiction and Fact
HOMEWORK :)
August 11, 2011 | 11:03 PM | 0 comments
haiyaa --" penad gilaa tangan aku ny . hmm ary ni buat 3 karangan , tp aku siap kan satu jea , lagi 2 esok laa aku buat . #tirubudakbudak :) haha , susah jugak laa kud , and i have no idea . tuh yang teros tutup buku :) #baikanakbadny . jyeah ! tadi masa tengah syok-2 buat karangan plus layan lagu kt youtube . ttbe ade text masok . haha xD tgk-2 dari dy . 

OHgee ! aku baru tinggal kan kau 1jam , tak lama mana pun sayang oi .
kau dah mcm nak gilaa text aku . selalu kau tak kesah aku nak buat HOMEWORK , kalau bule , kau nak aku siap kan dulu . bila dah siap baru text kau :) tapi hari ny aku pelik laa . kau suoh aku siap kan HOMEWORK cepad-2 , dah mcm ade sesuatu yang URGENT jeaa .

him : sayang ? lame lagi kea ?
aku : lme laa . npe ?
him : tade-2 , wt cepad-2 tw sayang .
aku : npe ?
him : rindu laa bby . da-2 pegy buat dlu .
aku : ape laa . baru tinggal 1jam da rindu .
him : hehehehe . da-2 pegy buat dulu tw sayang .
aku : oke .

seriously ! aku mmg pelik gilaaa dengan perangai dy . haha ! kelakar pun adee , but tuh tak penting . yang penting aku tetap sayang dia . cewahh ! #dalaridaritopickan ? oke laa enough for today :) thank you for reading .

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>