Fiction and Fact
kecewa --"
August 14, 2011 | 5:43 PM | 0 comments

kenapa laa hari ni aku tak seceria macam selalu ? ouh yee mybe orang sekeliling aku perasan perubahan pd aku . aku yang sentiasa KEPOH , KECOH , ttbe jd senyap . hmm jd budak skema --" aku tak twu laa kenapa jd macam ni . serius ! pening gilaaaa kepala aku pkir kan husband aku tuh #bflaa . hmm aku tak twu laa kenapa nan dy . text aku macam nak tak nak . lepas tuh buat aku macam tunggul ! serius paa , bby sedih gilaaaaaaa pa buat bby macam ni . ape salah bby , bby pun tak twu . bby kecewa nan sikap papa . tolong laa , text bby :'(

hmm . kenapa dy berubah ? dy dah tak suka aku lagi kea ? ya allah ! jauh kan laa aku dr semua tuhh . aku sayang snad-2 kat dy . paa , tolong laa jgn buat bby mcm ni . saket kepala bby pkir kan perangai pa . bby hope gilaaaaaaa papa text bby mcm bease . bby tak nak gado agy , hmm pa engt kan janji pa kt bby ? pa ta nak buat bby saket semua tuh kan ? and papa janji tak nak kita gado gado kan ? oke please ! buktikan janji-2 awak tuh . jangan cakap jea , tp langsung takde makne . bby percaya papa , jangan buat bby hilang semua tuh bule ? please ! :'(


P/S : hope kau text aku macam bease :'( not in mood . kecewa gilaaaaaaaaa --"

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>