Fiction and Fact
PUASA :D
August 7, 2011 | 1:57 PM | 0 comments

entry pasal puasa ni aku tahu ramai bloggers yang dah update awal-2 lagii .
tapi aku ? haha xD puasa ke tujuh baru nak update :D well orangg BUSY !
haha busy buat ape aku pun tak tahu laa kann . teheeee xD actually aku da
banyak kaly jalan-2 ke blog orang , semua citer pasal PUASA , so aku pun
nak jugak laa citer pasal PUASA . #macam best jea kannn xD hihi oke laa

hari ni puasa ke tujuh , so far ALLHAMDULILLAH aku dapat jalani segala
dugaan dengan sabar . and setakat ny belom ponteng lagii . well allah belom
nak bagi aku cuti . and lw bule aku memang tak nak cuti . #malas nak ganti !
haha xD sepanjang bulan yang mulia ni ,aku nak banyak kan buat amal ibadah.
#bunyi mcm dah taubat jea kann ? haha . means aku nak buat baik jea biar 
dapat pahala yang banyak . insya'allah laa lw tade yang uji kesabaran aku
daripada marah maki and sekaumnye laa kann . actually aku memang da
dapat macam-2 ujian . tapi aku try untuk bersabar and so far aku hadapi
dengan tenang kud . haha xD okee bulan puasa ni aku tak tahu laa nape
aku da kurang makann ape semua tuh . pelik gilaaaaa bule tak ? --"
selalu nye aku la orang paling banyak makan even kenyang mcm mne
skaly pun . ape tah lagi lw lapaa , mmg aku laa orang y kuat mencekik .
tp sekarang da berubah da semua tuh . hmm mybe ade hikmah disebalik
ape yang terjadi . and one more thing puasa kan tak bule makan minum
or buat perkara-2 yang membatal kan . allhamdulillah aku dijauhkan dr
perkara-2 mcm tuh . and now aku tak twu nak taip ape lagi . oke laa 
bye :D



Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>