Fiction and Fact
SEKALI LAGI --"
August 6, 2011 | 10:11 PM | 0 comments

haha ! tittle mcm cter baru tuh kann ? err tp ny tade kne mengene punn dengan
cter tuhh . oke laa malas nak taip panjang lebar . mula-2 mcm ny , actually aku
pendam perasaan ny dah lamaaa gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
aku pendam pun bersebab , sebab tak nak GADO+tak nak buat dorang saket
hati . hmm bg aku , biar laa aku yang saket hati bagai tuh kann , asal kan dorang
HAPPY ckop ! tp ternyata aku SILAP ! SILAP BESAR aa weyh . makin lama
aku pendam , makin saket aku rasa . so aku try laa luah kann kt mbe aku sowg
ny ecah . aku engt dy bule accept laa ape yang aku ckp kt dy , tp semua tuh tak .
aku ckp baik-2 jea , and aku ade sbb buat mcm tuh untuk korangg semua . tp
korang mcm tak bule paham aku . serius ! aku sedih gilaaaaaaaaaaaa --"
korang bulee pilih BETINA yang fitnah aku tuh , drpd diri aku sendiri ! DAMN !
aku sedih gilaaaaaaaaaaa weyh ! aku tak twu aa korang ny BUTA hati or what else
aku masih bule lagi sabar . tuh pun sebab aku sayang korang weyh ! aku tak nak
hilang kawan mcm korang . ckop laa ! every YEAR aku asyik gado nan kau jea
ecah ! sampai bilaa bnde ny nak STOP aku pun tak twu . mungkin ny ujian allah .
dengan cara ny , mybe dy akan rapat kan lagi persahabtan kitaa . hmm , 
tak twu laa nak ckp mcm mne lagi . and yang palingg aku tak trme , ble korang
ckp aku TAK JAGA PERASAAN KORANG ! hello ! #whathehellbaby !
korang cuba pikir pakai OTAK ! bukan kepala LUTOT korang tuh ! --"
if aku tak jaga perasaan korangg , takde nye aku bg ADVICE kt setiap masalah
yang korang hadapi tuh . ya ALLAH ! apa laa yang korang pikir ek ? hurmm !
and korang tak twu mne stu mbe yang mcm SETAN dengan mbe yang bule
jd kawan korang untuk masa DEPAN ! please open your MINDS laa babes !
jangan jadi orangg yang mcm tetttt ! tak bule nak tulis , nty buat orang saket
hati ! credit to zakiah sebab banyak bg ADVICE kat aku and try to make
our relationship better . hurm , oke bye :/

p/s : COMMON laa ! JADI MATANG SIKET ! BUKAK MATA PLUS MINDA 
KORANG ! NILAI ORANG DENGAN HATI OKE ! ><

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>