Fiction and Fact
detik terINDAH kau dan aku :]
October 11, 2011 | 12:40 PM | 2 comments


hmm boring nye hari ni tak skula . nak keluar dengan kawan ? of course lah dorang skulaa . lagi pun bulan ni duit tak masyuk sangat . HAHA ! ade sape nak hang dengan saya tak ? tp awok belanja . bule ? bule laa bule laa . hihi ^^ kidding jea . nak keluar dengan boypreng ? haiyo -.-" semalam baru meet dy weyhh . tak kan hari-hari nak ajak dy jumpa , nanti lame-2 boring pulak kann . #peace

semalam kann saya jumpa boyprengg saya tw . mmg best laa , dy asyik buat saya gelak jea . dy omel sangat semalam . hihi ^^ sejak akhir ni kita owg susah nak meet , kt skula pun nak nampak muka dy da susah . sbb kelas saya asyik berpindah jea so makin jauh dengan kelas dy :( tapi saya tak kesah punn . guys ! semalam hari yang paling indah + happy dalam hidup saya .saya tak twu mengapa tp yang penting HAPPY sangat-2 . maybe orang yang tersayang dah berjaya buat saya gelak sampai kan saya lupa masalah-2 dengan kawan , dengan family .

dy sweet bule tak ? sayang , bby tade orang lain selain papa tw . i love you so much and MUCH :) semalam lepak rumah dy , biasa la jumpa mak dy ayah dy . mmg best ! so petang tuh saya ckp dengan dy , tak nak bawak saya jalan-2 kea kt kg dy tuh kan . and at last dy buat keputusan nak bawak saya jalan-2 . #jalankakijea SERONOK ! tp kann asyik kne gigit nyamukk jea tww >< habess muka , kaki , tangan saya bengkak-2 kne gigit nyamuk . nyah ! jahat kau nyamuk . mwehehehe , masa jalan-2 tuh ade kawan-2 dy so lepak laa kt bawah pokok nangka nan dorang . dorang main gitar , nyanyi laa dah mcm orang ape dah . then ttbe sayang saya ckp mcm ny " bby , jum SNAP pcx itew " hoho lme gilaa tak snap dengan awak tww at last dpt juga . weeewwwitttt  ♥ hanya awak jea ade dihati baby . krrrohhh ~ krroohhh ~




abaikan berok due ekor kt belakang tuh :D

atoto sayang saya CHUMEL , saya burok ><


dekat uma :) #maghrib time ny

kualiti camera tak oke ><

i love youi love youi love you capital E





Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>