Fiction and Fact
mix entry ♥
October 23, 2011 | 10:33 PM | 0 comments

dunia oh dunia -.-" kenapa ek wujud orang mcm tuh . haih saya stress doe ! stress sesangat . da la exam belum lepas , harharhar -__- awak tak bule kea jd diri sendiri ? kenapa mesti nak copy saya ? saya masih bule bersabar dengan perangai awak tuh ye H :) awak try nak rampas geng's saya balik kan ? tp saya masih diam kan dry . H awak sedar la diri tuh , sedar kesilapan yang awak dah buat sebelum ny . jangan kerana mulot badan binasa ! remember that :) H , saya tak kesah laa kalau awak nak mengata saya kea ape kan , tuhan maha adil H . awak akan dapat balasan nye nanti . tunggu dan lihat jea la oke ? one more thing tolong la jgn rampas orang-2 yang saya sayang . awak kan ade kawan lain kan ? saya cuma ade mereka 7 orang jea . saya sayang kesumanye ! saya dah penad menangis sbb takot kehilangan dorang . so please la jgn gangu friendship kita orang . i'm begging you ! please go away from our life , saya baik dengan orang yang buat baik dengan saya jea . saya sayang awak semua ECAH , PYPA , PYQA , ELLY , ADAH , LYNDA , TYRA :')


okay , hari ny mood saya kurang okay . badan pun tak bpe nak sehad -.-" semalam kene hujann . ohmyy ! suka nye main hujannn tp ny la effect nye . haih jgn laa demam agy , terseksa oke ! capital E saya tade kredit . hmm boringg gilaa tak text-ing sape-2 . sape yang baik hati , tpup kan laa saya :D  td kan ade hamba allah ny sumpah ! cerewet gilaa bule ? hm ape bule buat , saba jea laa kannn . serius ! saya menyesal weyh . taubat aa tak nak tawar kan diri lagi . pffffttt STRESS !


one more story , dua hari lepas saya chat dengan exboyfie saya . haha dy dah lme menghilang act , tp nta mcm mne saya bule jumpa FACEBOOK dy then add also tegur dy . OHmyy ! kerja gila doe , saya pun tak tahu setan ape yang merasuk dalam diri . HIHI ^^ ya allah jauh kan laa rasa sayang ny untuk capital A . korang tahu ? for sure tak tahu kann ? kihkihkih xD si A ny bule engt kan balik kisah silam saya dengan dy . time dating laa and mcm-2 laa , kenapa ek dy muncul balik dalam edop saya ? sampai kan malam tuh saya tak bule tydo sbb dy , kesian nye lw capital E dpt twu pcl ny . saya tak sanggup nak sakiti capital E , tp A asyk ganggu saya . enough laa A ! tlg la pegy jauh-2 . hurm cukup laa dlu awak tinggal kan saya , now saya bahagia bersama dengan E . please laa jgn ggu hubungan kami ! hurmmm oke laa i'm crying :'( byeee 



Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>