Fiction and Fact
back to school :>
January 3, 2012 | 3:06 PM | 0 comments

Assalamualaikum :)

hellooooo peoplesss ! okay esok dah start skulaa dah . mcm tak percayaaaaaa jea kannn ?  woi kejapp nye holiday dah habes :( hmm tak puas doe cuti kejap jeaa .  k guys esok kene bangun awal pagii , well dah terbiasa bangun lambat , so esok kene bangun cepad . hmm agak-2 bule kea saya bangun awal ? insya'allah bule kud . act saya excited nak skulaa sebab dah lame tak denga cikgu-cikgu membebel kt perhimpunan , belajar dengan kawan-kawann . rinduuuu semuaa tuhhh . HIHI ^^



saya dah prepare semua awal-awal lagi , excited punyaa pasal laa ny . hewhew :3 okay nak bagitau satu dunia , cewahhh dunia laa sangat kann ? tahun ny saya SPM weyh , exam yang paling penting bagi saya , mama and abah :) okay adik-adik sayang , tahun ny saya senior tww . so please hormat saya dan kawan-kawan form 5 yang lain kay ? HAHA ! berlagak besar saya ny kann ? k just joke :p haih = =" umur dah meningkat tapi tinggi tak meningkat punnn . hmm sedihhh gilaaaaaaaaaaaa , hewhew :3 kay bilaa dah nak SPM mesti homework banyakk kannn ? hmm adakah saya dah bersedia ? mybe yes mybe not . haha k lepas tuhhh kelass memanjangggg . huwaaa :'( tak suka ahh balik lambat , nak tydo , nak online >.< haa memang tak kan berjaya laa kalau malas . weeee :> 


akceliiiiiiiiiiiii kannnnn kitaaaa kannn nak say SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH kat awak semuaa . #serupakelinglaaa :p kepada adik-adik yang baru nak masuk ke alam persekolahan tuh SELAMAT DATANG KE DUNIA PERSEKOLAHAN . hihi ^Y^ tp kannn saya sedihhh ny sebab tahun ny tak beli beg :( mama cakap saya skula tahun ny jea lw beli membazir , k nak nangis jp . haha tp tape laaa saya tak kisah punnn . anyway tak saba nak meet meraka-meraka ny --> (ecah ,elly ,piqa ,pypa ,zakiah ,ipin ,lynda ,adah) and ramai lagiii especially my lovely boyyy #epul . hehe see you all tomorrow k ? hihi lebiuuuuuu allll , muahhhhhh :* k dah saya tak twu nak taip ape lagi kang makin merepek pulakk . harhar .___. good luck koranggg . boboiboyyyyyy !



#SPM SPM SPM SPM SPM ! all the best 

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>