Fiction and Fact
school :]
January 6, 2012 | 1:33 PM | 0 comments








Assalamualaikum :)




firstly saya nak say sorry sebab lambat menghupdate blog , atas sebab-sebab tertentu dan tak dapat nak dielakkan . ceewaahhh mcm yekyee jea kan ? okay tade laaa sebenarnye ary tuh na update masa hari pertama sesi persekolahan di mulakan tp lineee internet sungguh lajuuu .__. so tak dapat laaa saya nak hupdate , kay sedih kejap . HIHI ^^ korang korang dah tiga hari kannnn sekolah ? mesti korang seronok kan ? dapat jumpaaa kawan-kawan , gossip sana sini kann kann kann. bohong laa kalau orang perempuan tak bergossip . hmm act gossip sana sini tak berapa elok tp nak buat macam mne kann . hewhewww :3 ehemmm kelas si dia sebelah kelas saya jea :p sukaa nyeeeeeeeeee . ehh nak say GOOD LUCK kt kawan-kawan sebab dorang semua dalam proses capai kan azam baru dorang . walauuwehhh ! semangat betol kawan-kawan saya tuhh , dorang cakap "untuk SPM and masa depan" allhamdulillah , semua dah berubah ke arah kebaikan . hope bukan untuk minggu pertama jea k korangg :D


okay my first day ? hmm not bad , best gilaaaaaa kud sebab dapat jumpa kawan-kawan . jumpaa cikgu-cikgu , dapat tengok adik-adik form 1 yang baru masuk tuhh , omey jea dorangg tuh tww :D dengar cikgu bebel pasal SPM :) memang bestt , HIHI ^^ yang penting first day tade HOMEWORK :p


second day pulakk best jugakk sebab dapat belajar and faham apa yang cikgu-cikgu sampai kannnn . allhamdulillah :) tp kannn yang paling saya takut sebab cikgu agama target saya A masa ujian-ujian akan datang nanti . hmm saya takot tak dapat target jeaa .________. huwaaa help mee pleasee ! hope dapat score , nampak nye saya kene banyak baca buku and buat latihannn . ouhh yaa lupaa now saya berminat sangat belajar subject math , dulu subject math laa yang palinggggg sayaa benci ! now suka pulakk belajar . maybe sebab cikgu yang ajar tuhh baik , ajar pun faham so saya dapat tangkap apa yang dy ajar . btw cikagu math saya lawaaaaaaaaa <3 hoho tuh pun nak btw kea aien ? kihkihkih suka ahh blog saya kannnnnnnnnnnnnn ? :p


ary ketiga punnn best jugakk . HIHI ^^ penad sangat-sangat sebab asyik ketawa jea dengan kawan-kawan , tegur adik-adik form 1 . tp kann tgk muka adik-adik form 1 tuh macam takut jea bilaa kita orang tegurr . chill adik :) kakak-kakak senior tak garang punnn kita orang friendly apee . so jangan laa takot-takot twww :D btw td mse rehat ade budak form 1 lelaki ny saound kita orang , dy cakap macam ny " oi makan dekat kantin laa bukan kt sini " haha bingit jea saya and the geng tp tapee , kita orang tak kesah . HAHA ! oke laa rse nye dah tade ape punn yang saya nak story lagi , cukup laa sampai sini . oke byee take care alll , love youuu :* boboiboyyyyyyyyyyy !




#sayang dia :D


Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>