Fiction and Fact
down :'(
February 12, 2012 | 2:37 PM | 0 comments


Hi Assalamualaikum .

ya allah ! berat sungguh ujian yang kau beri pada ku ya allah , hurm actually saya bukan nak merungut but i'm seriously tak kuat hadapi ujian ny . ya allah kau ringan kan laa dugaan ini ya allah :'( hey aien whats wrong with you ? dear diary , i need you to share all my sadness here . yeah seriously i'm not in mood because of my relation , urrrghhh ! actually i need someone to here all my sadness . shitt ! there's no one to here -.-" #eh awak pinjam bahu kejap ,nak nges ny. haha k just joke , saya da luah kan pun  rasa sedihh yang teramat sangat laa sedih ny kt beberapa orang kawan saya . rasa lega punn ade jugak , k cop-2 let me story from A to Z baru korang faham kann kann ? #peacee

ape ek nak taip ? aduhai nye punn kosong gilaa fikiran sekarang ny . k k mcm ny semalam gado dengan dy , siapa dy ? alahai buah hati pengaran jantung saya laa . haha :p act punca gado pun tak suree, saya sakit hati sangat-2 dengan perangai dy . semalam saya panggil dy , engt nak jumpa dy tp hurm dy wt bodoh jea . kenapa ekk ? mybe dy ade yang lain -_- yee sejujurnye saya memang tak tahan dengan perangai dy , selama ny saya dah cukup sabar . i think if girl lain mang dah lame blaa lw twu perangai dy but i'm still here because i LOVE him to much .awak , saya rasa di abai kan oleh awak , siapa saya dekat aty awak ? saya dah tak penting kea sampai awak tak peduli kt saya ? semalam saya tahan air mata masa kt sekolah bilaa saya panggil awak buat tak twu jea ,k tapi tape , saya buat mcm tade ape yang berlaku . sampai laa time pencapaian hadiah tuh , saya panggil awak duduk sebelah saya and time tuh baru awak nak datang kan tuh pun mcm terpaksa jea . k balik tuh kita jalan sama-2 , saya happy walaupun dalam hati saya sakitt sangat ! rasa mcm nak bg penumbok sebiji kt awak tp saya tak sampai hati nak sakit kan awak .

balik rumah , saya baru nak happy dengan awak . nak lupa kan semua ape yang jadi kt sekolah tp sume tuh lainnn . awak buat saya makin sakit hati , serious time tuh saya dah hilang sabar dah awak , saya dah tak bule tahan lagi dengan perangai awak . lepas kita tak text tuh , saya fikir masak-2 untuk tinggal kan awak . petang tuh awak call konon nye nak buat saya happy ,but i'm surry to say my heart really-2 hurt ! saya terus letak phone , tak lame awak text saya . awak cakap awak tunggu saya text awak kann ? yeah saya ade rasa nak text awak tp dalam masa sama saya marah sangat dekat awak sampai saya decide mintak clash . then awak tanya "bby dah fikir masak-2 ?" you know my answer right ? yesss i'am .awak tanya lagi "bby betol kea nak putus?" saya jawab yeee .tak lama tuh awak rply awak cakap kita dah tade pape lagi . kenapa senang sangat awak biar kan saya pergi ? kalau awak sayang saya , kenapa awak tak halang saya ? kenapaa awakkkkk ? saya fikir bilaa kita clash sume nye akan oke , tp disebalik nye . baru beberapa jam kita berpisah saya mcm orang gilaa . air mata saya tak berhenti mengalir T.T sumpah saya rinduu nak dengar awak cakap "I LOVE YOU GHEMOK" bilaa saya engt sume tuh , saya nges awak . ya allah saya tak twu kenapa jd mcm ny . lepas saya cakap saya rindu nak dengar sume tuh ,awak terus mnx couple balik tp saya jawab "kita kawan jea laa epul" ya allah , kalau ade jodoh antara kami , kau satu kan lah kami semulaa . sekiranye tidak , kau temukan laa dy dengan perempuan yang lebih baik dr aku , aminnnn :'( argghhhh stop sampai sini! tak bule nak taip lagi dahhh air mata tak berhenti mengalir T.T 


p/s : my heart is empty without you ! ILOVEYOUFOREVER <3 

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>