Fiction and Fact
hello :D
February 10, 2012 | 3:25 PM | 0 comments
 
 Hi and Asslamualaikum :)
 
actually dah lame tak update blogg ny , hihi sebab nyee ? malas tuh dah mesti ! haha k tade laa cuma busy jea skang ny , nak update pcl holiday punn tak sempat lagi , sedihhh rasa nyee :')  k ngengade kejap , err sebenau nyee kann dari hari tuh nak update blog , tp kann line internet lajuu sangat -.-" sampai nak update punnn tak bule :(


 hm hm k saya ade storyyy HOT and yang palinggg terhangat dekat kelaasss 5 Zuhal :D haha tipu jea doe :\ semalam kannn saya dengan mbe saya kene panggil dengan cikgu disiplinn O.o engt kan ade ape laa sangat . rupa-2 nye pcl PAGEBOOK jea , haha mcm haremmm pun ade tw . like annoyingg pun ade , hal luar sekolah , tade kene mengene punn dengan sekolah :) tp ape bule buat ade MULUT-2 yang wangi sangat sampai btw kt cikgu pcl gado dengan mbe satu kelass . apak dy ahhh kecoh nak mampuss laa seyhh , for you ! if lepas ny name saya and mbe saya kene petik agy , mang tak selamat laa edop awak tuh sayang oii :D 99.99% mengata kan bahawa awak tersangat laaaaa BODOH sebab mengadu kt cikgu pcl hal luar sekolahh . if tak puas aty , meh laa kita face to face oke sayangg ? baru matang , baru laaa nme nye budak senior :) anyway nak say THANKYOU SO MUCH laa kan sbb da btw cikgu bagai . ny saya update blog tak nak btw keaaa ? pegy laaa btw satu duniaa y saya gado dengan budak laky dlm kelas :)
 
eh saya tak twu laa ape motif budak ny cerita kt cikgu bagai ,nak backup pakwe letteww -.-' ouhh yaa ape motif awak jgk ea putar belit kan cerita ? kalau tak twu ape-2 , tak payah GHEDIK sangat masok campur :\ seriously saya mmg tak puas hati dengan manusia yang mengadu dengan cikgu tuhhh , grrrrrrrr ! sape yang HINA siapa ? siapa yang BURUK kan nama siapa ? nak saya print out then tunjuk ? ternganga mulot nty :D kalau si lelaki tuh tak start HINA , tulis perkataan KOTOR kt nama kawan saya , tak kan ade nye saya bersuara laaa . ouhh yaa saya lupaa awak tak faham perasaan orang dianiaya mcm mne , perasaan orang y maruah nye dipermain kann . saya rasa better awak pegy tgk cerminn puas-2 , tgk diri tuh dulu okee ? panas kt hati saya masih membara lagi , tahniah laa sbb da berjaya buat saya jd seorang yang pendendam ! pandai nasihat orang itu ini , diri sendiri ? ya allah ! kenapa ekkk ade orang mcm diaa ? k laa malas nak cerita panjang-2 , tak pcl mood hilang sbb perangai makhluk allah yang tersangat baik tuh >.<
 
p/s : tak payah sebok hal orang , jaga hal sendiri ! tak puas hati ? kitaa jumpa depan-2 . tak payah nak GHEDIK-2 ngadu dekat cikgu , k pengecut ?













Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>