Fiction and Fact
date with my boyfiee :)
March 9, 2012 | 2:00 PM | 0 comments


Assalamualaikum :) 

hey all , first of all actually dah lame kann saya tak update blog ? yeah for sure dah lame . banyak sangat story yang saya nak share kt kesayangan saya ny . *blog laa* tp busy memanjang so tak berkesempatan . so how are you guys ? sehad ? kalau sehad allhamdulillah , kalau tak pegy laa rehat and makan ubat :) 

4/03/12 ary ahad yang lepas , saya keluar dengan superhero saya . besttt sangat-2 ! hihi pegy karoke , pegy main bowling then lepak-2 kt tambakk :) dy buat saya happy sangat time tuhh , yelaa dah lme tak jumpaa . kalau kt skulaa jumpa mcm tuh jea means balik sama-2 , tade laa lepak sama-2 . ouhh lupaaaa seronok layan kepala otak si afiq , ahar , and ayie . thanks ayie sbb belanja kita orang minum and karok :p lepas ny belanja lagii tw tw . #sambil buat muka comel ^_^ haha k joke joke .

actually tak plan pun nak jumpa dy kt bandar . ttbe dy text dy ckp "bby ,papa nak pegy bandar ny nan afiq,ahar and ayie" foinnneee dy tak ajak guaa . merajuk 2minit , hihi k lepas tuh saya rply "untunglaa pegy tak ajak :( " dengan sepantas kilat nye dy rply "jum laa sayang , nty kitaa jumpaa tw" haha mse ue teros call cousin saya mnx dy temann pegy bandar . sampai bandar teros meet dy , yeahh ! dy handsome pluss omeyyy time tuh xD k guaa meltinggg tgk dy :3 masa ngedate tuh kann dy asyik cari gado jea , means gado manja-2 . haha seronokkk sangat . part yang saya bengang time dy tenung saya lama-2 . ouhhh malu nyeee awokkk --" blushhingg blusshing . haha and the most part that i hate is dy tarikkk hidung saya kuat-2 :( saket bule ? haha tp tapee yang penting ary tuhh happy sangat :) I LOVE YOU MOHD SAIFUL NAZIM .

#kita orang jarang kuar sama-2 .





Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>



Older Post | Newer Post