Fiction and Fact
Happy Eid Day
August 17, 2012 | 1:45 PM | 0 comments



Bismillahirrahmanirrahim :)

Assalamualaikum w.b.t

Hai alls , lama rasa nya aku tak update blog ini , haish aku dah boring la dengan berblog-ing ini .tak tahu la kenapa , maybe sebab nak SPM . aku banyak focus pada pelajaran , yela SPM penentu masa depan kan tak kan la aku nak main main . kesian kat mama dan abah yang selalu harap kan anak anak dia berjaya , jadi orang yang berguna dan bekerjaya :) dibulan mulia ini , ada nye kesempatan untuk aku update pasal HARI RAYA :D yeahh ! nak raya dah . weewwitt ! but you must remember aien ! trial dah nak dekat sangat , so no time to waste or enjoy okay? *peringatan untuk diri sendiri . kesian kan SPM candidates 2012? beraya kena baca buku . huwaa tak apa la you alls tahun ini je kita beraya sambil baca buku , tahun depan dah tak kann? hihi *sedap kan hati sendiri

okay lets start ! saya Nurul Farahain atau lebih dikenali sebagai Aien ataupun MrsBiebie Xaxau *di Facebook and Aienmuncitt *di Twitter .buat kawan-kawan yang mengenali diri ini ataupun tidak , aku ingin memohon maaf seandainya ada mengguris hati dan perasaan anda semua , semoga Aidilfitri  kali ini lebih bermakna buat kita semua dan semoga kita semua mendapat rahmat Allah :) manusia ini selalu buat silap so aku pun macam tuh juga , mana la tahu kalau kalau ada mengata , memaki korang aku harap korang maaf kan aku k?  tak tahu dah nak taip apa , sebab mood nak berblog-ing hilanggggg ! yeahhh . byee thanks all yg baca blog aku yg merepek meraban ni .hahaha k assalamualaikum :*

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>