Fiction and Fact
4 Tahun 1 Bulan
September 24, 2012 | 11:54 PM | 0 comments
Assalamualaikum w.b.t 

Hello peopless ! lama rasanya aku tak update blog aku ini . haha maklum la aku busy ,busy dengan trial hari tuh , then tension dengan result aku :3 ya Allah kenapa la dengan aku ini , banyak subjek yang aku drop . seriously result pertengahan tahun lagi baik daripada trial ini .hmmm sedih pedih ! ! hahaha k k aku tahu lari dari tajuk . lets focus to the main idea , cewahh ! 

4 Tahun 1 Bulan? apa tuh aien? apa maksud kau ? okay lets me translate . actually 22-09-2012 ialah jeng jeng jeng *kelip kelip mata* siapa tahu? kalau dah tahu tuh duduk diam diam nanti aku bagi seorang doposen buat beli gula gula k? aku nak bagi tahu kepada yang tak tahu . haha as you all know , setiap bulan pada tarikh 22 hari bulan merupakan tarikh terpenting *tak penting sangat pun* eh aien ni cepat la bagi tahu , banyak songeh pula .relax relax rakyat jelata ku , bawak bersabar .kalau tak boleh sabar pergi duduk sabah .k tahu tak lawak ! sebenarnya 22 hari bulan tuh tarikh anniversary aku dengan Mr.E , kita orang together gether dah 4 Tahun 1 Bulan .lama tak lama tak? *please ckp lama kalau tak , aku aku lempar tanah kt muka kau* haha the most important things is WE LOVE EACH OTHER , WE NEED EACH OTHER , WE TRUST EACH OTHER ,WE ALWAYS TOGETHER :D gedik gila ayat aku .haha

hmm nak cerita dekat blogger semua , bulan ini aku sambut anniversary aku best sikit la sebab dapat spend time dengan Mr.E sekaligus spend time dengan family aku . Allhamdulillah , makin hari makin direstu hubungan aku dengan dia *tolong jealous* haha aku rindu saat saat manis tuh , jalan jalan dengan dia . makan dengan dia .rindu semua nya ! hihi rasa nya aku dah tak tahu nak taip apa , korang doa kan la hubungan aku dengan Mr.E kekal hingga akhir hayat kami , Insya'allah . and for my sayang , take care yourself ,study hard and smart also good luck for your SPM . I LOVE YOU TILL JANNAH :)

*sila scroll ke bawah*


Location : Pasar Borong Pandan 
Date : 21-09-2012

Location : In Car ,On My Way to Bazar Karat
Date : 21-09-2012

Location : In Car , On My Way to Karnival Nusajaya
Date : 22-09-2012

Location : Karnival Nusajaya
Date : 22-09-2012

Location : Karnival Nusajaya
Date : 22-09-2012



Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>