Fiction and Fact
rindu kawan
March 11, 2013 | 11:38 PM | 0 comments
Assalamualaikum .

hai bloggers! sihat? lama rasanya tak update . hihi ^^ sorry laa malas , okay hari ni aien nak luah kan sikit perasaan sedih aien . hanya Allah jea yang tahu betapa aien sayang sangat dekat kawan aien sorang ni . aien anggap dia BFF aien , dulu kita orang rapat sangat . since form1-form3 satu kelas , naik form4 dia dah tukar kelas ,yelaa dia pandai .aien ni tak pandai macam dia , like seriously aien rinduu sangat dekat dia . rinduu persahabatan macam dulu-2 ,ada apa-2 jea mesti share sama-2 .tapi sekarang? hmm mungkin dia busy tape la aien faham . 

sebenarnye aien dah cuba jadi yang terbaik dan selalu bagi yang terbaik dalam sesuatu hubungan , yelaa manusia mana ada yang sempurna kan? hm aien suka kawan dengan dia sebab dia satu kepala . aien ingat lagi dulu masa form2/3 kita orang janji nak bukak butik sama-2 , sorang tukang jahit sorang design baju . ya Allah best sangat masa tuh , kelakar pun ada .angan-2 jea lebih kan? tape la mana tahu satu hari nanti jadi kenyataan . lagi satu aien suka kawan dengan dia sebab dia banyak tunjuk ajar dalam pelajaran , lagi-2 subjek english .apa=apa mesti aien mintak tolong dia .dia ni kira expert la jugak , hihi ^^ 

tapi kenapa sekarang tak macam dulu? sumpah rinduuu sangat , dulu kemana-mana mesti bersama . sekarang semua nye berubah :'( coppp lupa laa nak kenal kan siapa kawan aien tuh . hihi sorry guys ! sila scroll ke bawah ye

 taraaaaaaa ;) cantik kan dia? dia ni mix cina . 

dulu nak pergi mana-2 mesti dia text or bagi tahu aien . macam nak hang ke apa ,tapi dah bermenjak-menjak ni aien perasan sgt laa perubahan . tape la sokay , aien cuba faham dia . kadang-2 menangis juga bila ingat dia ni , ya Allah .hmm tak tahu la nak cakap macam mana , sebab sayang sangat dekat dia . dear adah , aku minta maaf kalau ada buat kau terguris hati sampai buat kau meluat dengan aku . jujur aku anggap kau sahabat aku dunia akhirat . aku rindu hubungan kita yang dulu , rinduu nak cerita masalah dekat kau sambil nangis-2 . rinduu nak letak kepala dekat bahu kau :'( aku mungkin tak sehebat kawan yang lain ,tapi aku juga dah cuba yang terbaik untuk jadi kawan kau . i'm so sorry dear if i'm wrong , aku hanya boleh doa kan kau yang terbaikk . aku hanya boleh doa yang kita akan rapat macam dulu-2 . sumpahh aku rasa macam jauh sangat dari kau :'( take care , bila kau dah berjaya nanti jangan lupa aku k .aku sayang kau sangat-2 ! sumpah sayangg sampai syurga .


#credit to NUR SHUHADA BINTI MOHD AMIN CHONG . sincerely from NURUL FARAHAIN BINTI BADRULHISHAM

Older Post | Newer Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>