Fiction and Fact
Kenapa Aku Selalu Dikhianati?
August 25, 2013 | 10:16 PM | 0 comments
Assalamualaikum.

aku manusia yang lemah, hati aku tipis setipis nye. kenapa aku selalu di khianati? apa salah aku? ya Allah, aku mohon kuatkan hati aku. aku mohon ya Allah, berikan aku segala kekuatan mu untuk aku tempuhi hidup ini. aku tahu ini dugaan mu ya Allah.

aku ingat pesan arwah nenek, "berbuat baik la kepada setiap orang walaupun mereka menyakitimu" sungguh aku rinduu kan nenek. nenek tempat mengadu. ya Allah, kenapa aku selalu dikhianati? kenapa aku buat baik tetapi orang selalu ambil kesempatan kt aku. aku tahu ada hikmah disebalik yang terjadi, tapi aku tak kuat. aku lemah. aku perlukan seseorang yang boleh beri aku semangat dan ada ketika aku susah dan senang.

Allahuakhbar! aku redha,aku pasrah dengan semua yang berlaku. andai itu yang terbaik, aku redha!

Older Post
About
Hello sunshine ebelibadi! Welcome to my unprivate blog. Mwehehehe lol, enjoy read my blog and don't forget to follow me dearest! much love xoxo

Navigation Here

About Links Entries

Board
>